niedziela, 14 września 2014

Info


Bardzo Was przepraszam za kolejną długą przerwę i nic mnie nie usprawiedliwia, ale zwyczajnie nie mam warunków by pisać, żeby choćby pomyśleć o tym co chciałabym napisać.
Od miesiąca już nie mam własnego kąta, bo zgodziłam się na zamianę pokoi, a teraz ten cholerny remont ciągnie się i końca wciąż nie widać.W tygodniu po pracy brak mi czasu, a week wcale nie lepiej, bo robię za niankę, więc mam naprawdę dość. I dlatego nie wiem kiedy coś się pojawi.

Przynajmniej postaram się nadrobić te zaległości, które mi narosły, ale też potrzeba mi choć chwili czasu.

Jeszcze raz Was przepraszam. I mam nadzieję, że wkrótce się to skończy.

8 komentarzy:

  1. Głowa do góry! ;) Miejmy nadzieję, że remont się szybko skończy i wszystko wróci do normy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymam kciuki za remont i za to, żeby wszystko się skończyło szybko.
    Czekam z niecierpliwością na rozdział.
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana za wszystkie komentarze:) Bardzo mi miło, że znalazłaś chwilę by przeczytać rozdziały, a każda Twoja opinia przyniosła mi dużo radości:) Mam tylko nadzieję, że niedługo ja będę mogła przeczytać coś u Ciebie!:)
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobało Ci się moje zdanie. Pracuję nad nowym odcinek i mam nadzieję, że wkrótce uda mi się go dodać :)

      Usuń
  4. To dobrze, że pracujesz nad nowością, ja w sumie zaniechałam pisania i ostatnio się tutaj nie udzielałam, ale nie martw się. O Tobie nie zapomniałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że o mnie pamiętasz :) Ale co z opowiadaniem?
      A jeśli chodzi o nowość, to wiesz jak to jest… Na razie pracuję, ale w myślach :D

      Usuń
  5. Kochana, wiesz już może, kiedy będziesz mogła napisać choćby jeden, kolejny rozdział? :)
    Mam nadzieję, że szybko, choć w pełni zrozumiem, jeśli tak się nie stanie. Życie czasem sprawia, że nie ma się w ogóle czasu na pisanie :( Niemniej, czekam na kontynuację losów Mai i Nica.
    Weny! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Postaram się jak najszybciej coś dodać. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

      Usuń